Kızlar 13 haftalık hamileyim 4. ayımıza yeni gireceğiz. Sabah sol böbrek tarafımda çok şiddetli bir ağrıyla uyandım ağlayarak hemen acile gittik. Kanımda ve idrarımda enfeksiyon çıktı o da böbreklerime vurmuş ama kadın doğum bölümü olmayan yeni açılan bir hastaneye gitmişiz bu nedenle antibiyotik yazmak için önce kadın doğumla görüşmem gerektiğini söylediler. Bu akşam tekrar acile gideceğim kadın doğum acilinde sonuçlarımı gösterip ilaç tedavisine başlayacağım. Doktoruma sonuçlarımı attım ilerlemeden gel yoksa bebeğe zarar verir dedi. Böbrek ağrısı çekiyorum şu an. Siz enfeksiyon geçirdiniz mi? Böbreklere vurması nedeniyle düşük riski olur mu?