Arkadaşlar yarın doktora gidicem fakat bilgi almak istedim yinede sezeryan doğum yaptım 3 haftamdayım ama dikiş yerimden 4 damla fln kan geldi dikişlerim açılmış olabilir mi açılmışsa doktorlar ne gibi işlem uygulayacak acaba lütfen bilgisi olan yazabilir mi