Fulyay45 canim benim ilk hamileligimde birebir aynisini yasadim tamda 12 . Haftada. Su gelir gibi kan bosalmasti bi gece yattim kesilmedi ama kesede degil cevresindeydi kanama 2 hafta yattim sanirim 1 hafta surdu kanamam sonra kesildi. Calisiyordum isime devam ettim dogum yapana kadarda progestan kullandim bir daha yasamadim cok sukur. Kizimida 39+6da suniyle kucagima aldim gelmeye niyeti yoktu ve ben her gun saatlerce yuruyus yapardim icinizi ferah tutmaya calisin bebekler cok hissediyor ve doktorunuza guvenin dinleyin ❤️ Rabbim sag salik kucaginiza almayi nasip etsin insallah