Ben 7 haftalıkken doktora gittim. Alttan ultrason bakmasına rağmen gormedi bebeği . Her ihtimale karşı haftaya bı daha gel ama umitlenme sakın dedu. Dünyam başıma yıkıldı. Neyse ki ailem başka doktora gitme konusunda ikna etti beni. İki gün sonra altı doktorun göremediği bebisimi kalp atışlarıyla gördüm. 😍 Demem o ki bazzen doktor tecrübesiz olabiliyor veya makinalar çok iyi olmayabiliyor. Doktor degismenizde fayda var. Rabbim size de nasip etsin dünyanın en özel duygusunu 🤲😍