Umay_talya hiç ama hiiç umudunu yitirme bir komşum 9. Haftada bebeğini görmüş ve sesini duymuştuu.. Rabbimden başka kimse bilemez belkide çok sağlıklı olacak üzülme lütfen. Doktorunu değiştir bence bende öyle bir doktorla karşılaştım ve değiştirdimmm. Ben bebeğimi 6 haftallıkken gördüm 6+4lükken kalbini duydum o gün kalbi durmuş Rabbim ömür verdikten sonra kimse bilemez belkide çok sağlıklı olacaktır. 💐