Kayaes Kızlar merhaba benim bir sorum olacaktı plenseta anterior dan dolayı hamilelikte problem yaşayan var mı ? Şuan 32 haftayız plesenta önden gidiyormuş.
Gulcicek Kayaes ben 27 haftaligim benim kagitta da oyle yaziyo kuzum. Bu bi sorunmuymus? Hic demedi ya dr
Gmzclb Kayaes plesenta önden gidiyor demek değil rahmin önünde demek. Plesentanın yerleşeceği 4 yer var göbek sırt üst alt. Alt olunca zaten tehlikeli sezeryan yani diğerlerinin bi riski yok.
Merve5561 Kayaes önemli değil o canım ilk kızımda öyleydi normal doğum yaptım 39+4 te şimdi oğlumda yine öyle plasenta altta olursa sıkıntıymış