24undebiranne Yasinimm canim hic korkma sakin ol benimde 35 haftada boyle oldu serum verdiler ama yinede gecmedi sancilarim sonra yatisim yapildi 3 gun kaldim hap ve igne vuruldum suan 38 hafta oldukk hala dogmadi bebegim insallah seninde oyle olur sakin ol stres yapma
Yasinimm feyzaa34 doktorlar çok kızdı bu çocuk gününde doğacak diyor ama haala karnım ağrıyor dur bakalım hayırlısı😭🤦♀️
mco Yasinimm yüreğini ferah tut sakin ol hiç bişey olmaz çoğu kişinin sancısı çıkıyor doktor ne önerirse onu yap bişey olmicak inşallah 🙏
Neseli5 Yasinimm benimde sancım çıkıyor diye progestan verdi onu kullanıyorum, ciğer geliştirici iğne yapıldı, bekliyorum öyle, doktor 37 yi Bi görelim dedi, hayırlısıyla kucağımıza alalım inşallah 🤲
Ahsnim21omrm Bende çok kötü adet ağrısı sancıları çekiyorum 3 gün üst üstte gidiyorum acile her sefrnde sancı çıkıyor nstde ama hiç bişey yapılmıyor 35+4 haftalığım
Yasinimm Ahsnim21omrm dün Altan kontrol etti elime değdi başı dedi çok dikkatli olun denildi sezeryan doğum olucam Altan muayene yaptı bir sıkıntı olur mu acaba sonra damar yolu açtı zar zor elim param parça oldu damar bulunmuyor bende kolay kolay 2 saat serum verdi gönderdi😭
Azizecakir Yasinimm benimde sancılar cıktı serum verdiler yinede geçmedi doğum başlamış dediler ama sancıları yetersiz gördükleri için eve geldik bakalım hayırlısı
Nuray11 Yasinimm 36 haftalığım dün akşam yatışım yapıldı sancım var ama açılmam olmadığı için bekliyoruz ilaç veriyolar bende doğurmak istiyorum sanırım küçük olduğu için almıyolar