Asli_gncdl 9+5 haftalık hamileyim çok fazla şişti karnım ilk hamileliğimi yaşıyorum normal mi yani eskiden kiloluda değildim sizde de boylemi
figennsefaa Asli_gncdl sindirim sistemimiz çok yavaş çalışmaya başlıyor sanırım ondan. Bende 8+3üm neredeyse 4-5 aylık gibiyim 😄
YuvarlanamayanPandaa Asli_gncdl gaz şişkinliği kuzum o olur 13-14 e kadar bi anda iner sonra çıkmaya başlar
poyrazinannesi3547 Asli_gncdl Bende 9 haftalık hamileyim ama bnmde şiş gaz oluyo şuan o yüzden şiş görünüyor belki öyledr çünkü bu haftalarda bebek çok minicik