Denizcyc Siemens bulaşık makinesi, profilo buzdolabı ve Samsung çamaşır makinem var çok çok memnunum. Arkadaşım bosh bulaşık makinesi aldı hep sulu kalıyor bulaşıkları.
seda_00 ideemirel simens kesinlikle . Sana şöyle diyim dolabın içinde sebze var mesela bir aylığına memlekete gidip geliyoruz geldiğimizde hala taze
Cansuu26 Beyaz eşya tamamen şans işi 3 yıllık evliyim beyaz eşyalarımın tamamı vestel.Annemde 10 yıldır vestel kullanıcısı oda çok memnun.
zehranurr ideemirel 7 ay önce buzdolabı kurutma Mak. Çamaşır Mak. Bulaşık Mak. 2 büyük ekran televizyon 25.000₺ vermiştik. Tüm eşyalar benim tek tek seçtiğim eşyalar ve hepsinden çok memnunum
Zeynep3576 ideemirel benim tüm beyaz eşyalarım bosch ve çok hor kullanan biriyim ona rağmen tık yok kesinlikle öneririm. Ve bence paket gibi almalısınız tek tek değil nacizane 😘
Eda115354 ideemirel bosch ve profilo ikisini de kullandım. Zaten kasalar aynı sadece üstünde isim damgası farklı. Profiloyu kaynanamlar boschu da annemler 15 yıldan fazladır kullanıyolar bakalım benimkiler ne kadar gidecek ama dört yıldır tık etmediler.