Gediz-01 ilk 7 10gun içinde bebegin kaj beyin bariyeri daha oluşmadığı için sarılık tehlikeli oluyormuş bilirubin kanda dolaşırken beyne zarar veriyormuş yüksek seviyede. O yüzden dikkat ediliyor. Daha sonradan o kadar yükselmez dedi sağlık ocagundaki ebe. Biz en çok 12 yi gördük iniyo cikiyo dr çıksa da yatmaz deri altında başka sebep varsa ona yönelik tedavi ediyorlar yoksa da emzir diyorlar işte.🤷♀️