Ceylan55 Kızlar göğüs büyümesi olup hassasiyet olmadan gebelik öğrenen veya rahimde kasılma yırtılma hissi olup gebelik öğrenen var mı
Dila71 Ceylan55 Bende normalde her ay göğüs hassasiyeti olurdu gebe olduğumu ogrendigim ay olmamişti bende suphelenmistim zaten
Naz_01 Ceylan55 benim göğüs büyümesi ve ağrısı olmamıştı .her ay nasıl regli olurken kasık ve karnım ağrıyorsa aynı ağrıları yaşadım.hatta o yüzden yine hamile kalamadım diye üzülmüştüm