Ben birtek kesiden çekiniyordum :) En kolaayı oymuş 🤭 Sancılarda sabırlı ve dirayetli olmak lazım. Çok kolay diyemem. Ama epidural isteyebilirsin. Epidural takıldıktan sonra resmen hiç bir sancımı hissetmedim ben. Ama takılana kadar dayanmak önemli. 4 cm de takıyorlar epidurali. Bebek çıktığında da gerçekten bir ohhhh diyosun. Kesiyi ve dikişleri hissetmedim. Çünkü oraya lokal iğne yaptı doktorum