Dün düğünüm vardı pandemiden dolayı ertelemiştik tabi oynamalıydı çok yormamaya çalıştım ama gelinliğimde biraz karnımı sıkıyordu akşam eve gelince bişi yoktu sabah bi baktım kahverengi leke gelmiş birde karnımda hafif bi ağrı var doktora gideyim mi yoksa dünün yorgunluğundan mı olmuştur ?