Sametnida canım bende oluyor bazen dü yattığında karnını bıçaklamışlar gibi oluyor doktora sordum ben normal dedi . Yatarken sırt üstü hapşıracağın zaman hemn yan dön çok açımaz dedi doktor . Diğer zamanlarda anlık oluyor zaten ağrı ama sıt üstü bıçak saplamış gibi oda normalmiş