Anneadayii22 Biraz ayakta durdum az bisey kan gibi bisey gelmis ama koyu renk degil varla yok arasi bisey dr la konuştum progestron kullan dedi, korkmaya basladim bisey mi oldu 😔
Beyzan Anneadayii22 doktorunuz muayene etmeden mi ilaç verdi yani kesede bir kanama alanı olup olmadığına bakmadan direk ilaç kullan mi dedi. Yoksa siz zaten ilaç kullanıyordunuzda ona mı devam et dedi bir de kaç haftaliksiniz
Anneadayii22 Beyzan 5 haftalik , pazartesi dr gidicektim az once aradim soyledim o da progestron ilaci verdi
Beyzan Anneadayii22 anladım çok küçükmüş bu durumda en mantıklısı ilacı kullanmak ben biraz daha ileri haftalarda ise hemen gidip kalp atışına baktırın filan diyecektim ama şu an yapılacak en doğru şey ilacı kullanip istirahat etmek . Allah sağlık versin inşallah
mineirem Benimde aynı şekilde 7. Haftamda 1 damla yok gibi kan geldi doktor progestan yazdı onu kullanıyorum pazartesi randevum var bakalım inşallah bisey yoktur