Gul9227 benimde ilk bebeğim olcak ben ebebekten ve internetten yenidoğan için;
10 tane zıbın askılı, kısa kollu, alt patikli, yelek, 1 tane yedek hastane çıkışı, 10 tane çorap, 30 tane ağız silme mendili aldım, chicco yenidoğan emzik - biberon, wee baby burun aspiratoru, banyo süngeri aldım.
Birkaç zıbın daha aldım onlarda 1-3 aylık.
Muslin örtü, battaniye, 11 parca hastane çıkış, tulum, ateş ölçer, 1 paket 70′li prima premium care yenidoğan göbek oyuntulu, pişik kremi, şampuan bunları alcam birde daha almadım, aklima bunlar geldi 😅 muslin örtü çok kullanışlıymış bir kac tane almayı düşünüyorum, ateş ölçer kulaktan alcaktım eczacımız alından tavsiye etti henüz karar vermedim 🤔 bence bunlar önemli olanlar eksik yazdıklarım olabilir belki ama şimdi ınstagramda falan yeni anneler herşey olmazsa olmazmış gibi paylaşımlar yapıyorlar gerçekten ihtiyaçlar neler onları araştırarak almaya çalışıyorum, yenidoğan bebek zaten hızlı büyüyor, ona göre bakıcaz artık 🤷🏻♀️