Kizlar 2 gündür baş ağrısı cekiyorum.Başımın tepesinden bir agri giriyor bir enseden giriyor bir şakaklardan giriyor ağrısından gozu mu açamıyorum ne yemek yiyebiliyorum ne su içebiliyorum kafami kaldıramıyorum 2 gündür.Arada bir üşütme geliyor ne iyi gelir acaba tansiyon aleti de yok evde bakayım diyorum oda yok eczaneye gidemiyorum kafami yastıktan kaldıramıyorum ne iyi gelir acaba