Kızlar selam 22 haftada aylık kontrole gittiğiminde bebeğimin 500 gram olduğunu söyledi doktorum iyi ama daha da iyi olabilir biraz besinsiz kalmış dedi ama bebeğimin kilo alması için ceviz muz brokoli ispanak gibi şeyler yiyorum sizcede bebegimin kilosu az mı azsa baska neler yemem gerek