Gzgnx evet rahim ağzı kısa diye dikiş atıldı ama dikisten sonra doktor rahatça gezip dolaşabilirsin bile demişti. Hatta Doğum yaptığım gün muayene olmuştum hersey süper demişti. Benim erken doğuma adenomiyozisin (minimum rahim kasına yerlesmesi) sebep olduğu düşünülüyor, son haftalarda çabuk yoruluyorum sertlesiyordu, son gün de birden sancı başladı. Erken doğum sadece rahim uzunluğunda kaynaklanmiyormus yani. Magnezyum sitrat kasılmalar iyi geliyor, kizilay Erzincan maden suyu da. Bir de bol bol yatıp dinlenmek