Beyza070707 Hanımlar çarşamba günü doğuruyorum sonunda oğluma kavuşcam Rabbimin izniyle aşırı derecede heyecanlıyım birazda korkuyorum darısı bekleyen herkese olsun inşallah 🤰👣
Nalanmalkoc Allah sağsağlım kucagınıza almayı nasip etsin inşallah benımde bir sonraki hafta çarşamba kısmetse 16 haziran
Aslinurrr Ckaragoz ben de perşembe günü giriyorum doğuma ☺️ Sağlıkla kucaklayalım bebeklerimizi inşallah
Nilaylks Beyza070707 hayırlı olsun sağlıkla kucağınıza alın inşallah bizim de Perşembe günü olacak inşallah 🥰
Beyza070707 Nilaylks ne güzel 10 haziran istedik bizde aslında ama doktorumuz dolu olduğu için 9una verdi günü 😀
Nilaylks Beyza070707 bende ne kadar erken olursa dedim gelişim olarakta iki hafta öndeyiz ama doktorum ne olur ne olmaz diye 38+5 den önce olmaz deyip Perşembe’ye gün verdi sabırsızlanıyoruz artık 😍
Elifaltun Nilaylks bizimde gelisim.1 hafta onde bende cok bekledim erken verir diye 14 hazirana verdi 38+4 oldugumuz gun merak ediyorum kac kilo dogcak acaba 🤔
Nilaylks Elifaltun bizde 38+6 olmuş olacağız geçen hafta çarşamba 3700 olmuştuk bende merak ediyorum açıkçası doktorum 300-400 gram fark eder dedi önce Sonra da el ile karnımı muayene etti ve karnın dolu olduğu kilosu ile doğacak gibi dedi bakalım ☺️
hiranurun_annesi Beyza070707 bende persembe gününe tarih aldım doktorumdan cok heyecanlıyım sanırım biraz da korku ve duygusallik var uzerimde 🥰 selametle doğsunlar insallah 🤲