Kızlar hatırlarsınız 40+1 de sancılarım ile hastaneye gitmiştim doktor çatımın da iyi olduğunu söylemişti ama bebek omuzdan geçemeyebilir diye sezaryena aldılar. O süreci anlatırım ama şuan 2 gündür hastanedeyiz müşade altında ben kalkarken yürürken zorlanıyorum ağrılarım benim gibi olan var mı kızlar?