Deryaerbil bende de öyleydi canım hiç bir belirti de yaşamadım mide bulantısı baş dönmesi halsizlik hiç birini o yüzden hiç hamile gibi hissetmiyordum kendimi (sadece mide yanmam vardı o da gastrit geçirdiğim için alışık olduğum Bi durum hiç yabancılık çekmedik çekmiyoruz kendisiyle birazcık fazlalaştı tabi son zamanlarda) çok hareketli Bi iş ortamım var koşuyordum unutup o derece sen düşün gerisini 😂😂😂 25+3 olduk karnım çıkmaya başladı hantallaştım biraz hareketlerim de kısıtlanmaya başladı yeni yeni ben hamileyim diyorum yani anlayacağın 😂😂😂😂