cmrkya ünlüleri bilmem de bende 2 sene 3 ay sonra hamile kaldım. Plansız oldu beklemiyorduk, düşünmüyorduk plansız olmasaydı biz daha ertelerdik. Eşimle kendi aramız da öyle konuştuk 1-2 sene geçsin evliliğe, aynı evin içinde birbirimize alışalım, maadi düzenimizi oturtalım, biraz birikim yapalim o arada Allah verirse olur olmazsa kendimizi hazır hissedince deneriz dedik. Eşimin çevresi de öyle koskoca kazık kadar heriflerin ağzında eşimin sırtına vurarak oğlum çocuk yapmıyor musun lan kaç sene oldu evleneli diyorlardı. Kayınvalide baskısıda vardı 😂 artık sinirlenmeye başlamıştım gülerek “size ne ya bizim uçkurumuzdan, çok istiyosanız siz yapın, bu konu cinsellik içeriyor kimseyle bunu konuşmak, açıklama yapmak zorunda değiliz, unla suyu karıştırınca bebek olmuyor, zamanı gelince Allah verir diye” öyle tepki göstermeye başlamıştım. Aşırı hadsiz bi konu..