Esraeea oda stres yapıyordur benimkide çok sitresli panikti hep, eşimle evde tek bırakıp biyere gitmezdi sanki o anda hemen doğurucakmışım gibi 40 haftalıkken gittim normalde doğumum gösteren tarihti ama sancım sızım yoktu tekrar eve gönderdi sancın olunca gel diye 42. Haftada doğum yaptım eğer kayınvalidenin çok acelesi varsa gitsin kibarca söyle kendin bakablirsin çocuguna anca insanın pskolojisini bozuyolar