Aselminamm 23 haftalık hamileyim aksam yatacağım zaman ayaklarım o kadar agriyor anlatamam . Evde uzanıyorum da surekli yine agriyor uyuyamiyorum hic nasil geçecek bu
Deletedmom15257 Aselminamm benim simdi bile agriyo magnezyumda iciyorum yürüyorum da bos :( ufff bastan beri çekiyorum ve doğurunca anca geçer