Hilallkayaa15 haftamızdayız hastane çantamızı hazırladık yıkama filesi almıştım onlara koydum amelıyathaneye verilecekleri, tulum mu dah rahat olur alt üst takım mı emin olamadım birde bez koydum ama başka bişeye ihtiyacı var mı Pişik kremi pamuk falan
KaranveKardesi Hilallkayaa15 sen hangisini verirsen onu giydirirler. Ben alt üst takım bez bi de 2 battaniye verdim hem kalın hem hastane çıkışının battaniyesine sarıp getirmişlerdi. Tulum şöyle rahat oluyo tek parça ya uğraşmıyosun alt üst gibi. Ben bebekken giydirdim hareketlenince hiç tulum kullanamadım
kirpapatyasiii Hilallkayaa15 hastaneye göre değişiyor ben hiç bisey vermemiştim hatta bezi bile ara ara hemşireler gelip değişmişti 😊 kontrole gittiğinizde sorun hastaneye eğer alıyoruz derse alt üst takımlar daha kolay olur ilk
Nssyclk Hastaneye göre değişir mi bilmiyorum ama benden sadece bez ve hastane çıkışını istediler. Hastane çıkışında tulum falan da vardı ama kafalarına göre alt üst takım giydirmişlerdi. Siz yanınızda bulundurun hemşire gelince sorun bence.