Hanımlar bugünki hastane kontrolümde doktorum bebeğimizin kilo olarak 6 gün geriden geldiğini söylüyor 24+2 haftalığız kilo 603 gr boy 29 cm bize gelişme geriliğinden falan bahsetti böyle şeyler yaşayanlar varmı kafama çok takıldı bu arada kız bebeğimiz❤️