Buseninannesi_21 Anneler ben 28+6′yim su an oturuyorum koltukta ama karnim oynuyo biraz gazim var gibi hissediyorum ama bebek mi bagirsak mi anlamiyorum gaz varsa bebeği mi oynatiyor acaba 🤔
kubratopal35 Buseninannesi_21 Buseninannesi_21 yalancı kasılmalar onlar 🤭 vücut yavaştan kendini doğuma hazırlıyo canım 🌸
kubratopal35 Buseninannesi_21 acıtmaz zaten gaz varmış gibi hissedersin sadece yani doktorun bana anlattığı oydu ilk gebeligimde.Simdi ikinci nasipse neyin ne olduğunu daha rahat ayırt ediyorum 🌸😌