Melisaalagoz Kızlar devlet hastanesinde sezeryan veya normal.dogumda hastane kıyafet vermiyomu.devlette özelde veriyolar boydan doğum yapanlar varmı Bilgi verirmisiniz rica etsem?
Lulemom Her hastane önlük giydirir. Kıyafette n kastın oysa yani. Arkadan bağlanan. Ama onu da doğuma kadar. doğumdan sonra kendi kıyafetlerini giyiyorsun.
Lulemom Masal53 görünüyo 😄 ama yatakta oluyorsun zaten. Bide büyük olanların arkası üst üste gelince yürürsen de görünmüyo. Ama büyük mü küçük mü verirler bilemicem 😄
Masal53 Lulemom diyelim yürüyüş yapcaz oramız buramız görüncek mi aboooov kilot gitmeye izin veriyolar ama dimi
Lulemom Masal53 onu da vermiyolar sanırım. Çünkü mantıksız. Normal doğumsa açıklığa bakarlar. Sezaryense sonda takarlar 🤷♀️
Beyzan Masal53 doğum yapana kadat önlük doğumdan sonra kendi pijamaniz giyiliyor. Zaten çoğu zaman nst ye bağlı uzanmış halde oluyorsunuz yurusenix bile sadece kadınların oldigu bölümde olduğunuz için sıkıntı olmuyor
Masal53 Lulemom töbeeee o nasıl bi saçmalık ya o zaman son dakika gitmek daha iyi oramız buramız görünecek valla insan sinir krizi geçirir
Melisaalagoz Zeyneplena34 bende devlet hastanesinde vermiyolar diye duydum özelde veriyolar da 3×L Boydan babaanne geceligi aldım doğumda onu giyerim diye boşuna almışım o zaman
Beyzan Melisaalagoz özel ya da devlet fark etmez her hastane önlük veriyor hastaya. Geceliği doğum yaptıktan sonra giyersin odaya gelince
Melisaalagoz Beyzan kısa kollu ve iğrenç bi gecelik aldım doğumda terlerim diye doğumdan sonra üsürüm sanırım 😂 onu giyemem