alpinannesiiii Güzel anneler çağsu hastanesine giden birileri varmı en iyi kadın doğum doktoru arıyorum doktorumu değiştirmek istiyorum bayan tercihimdir?
Ssezen12 alpinannesiiii Ben kısa bir süre Mustafa beye gittim çok ta memnun oldum tasindigim için değiştirdim doktorumu
alpinannesiiii Ssezen12 bende suan Mustafa beye gidiyorum 3 kere gittim daha ama bayan tercih etmek istiyorum artık
brcnbyrm alpinannesiiii bende Mustafa beye gidiyorum ve çokta memnunum bayan istiyorsanız Ayten hanım ya da Esma hanım var sık olarak 🙈