Mami Gulsennnn 37 haftaligim klima dan dolayi öksürüge yakalandim 2 haftadir siddetli oksuruyorum insallah bir zarari yoktur.
Belissima Gulsennnn Sanmıyorum bi zararı yoktur ama ayakta öksürmeyin oturun öksürürken karın kas ağrısını azaltıyor
Kelebekkkk Bende hamileyken iki kere soğuk aldım ve 1 hafta boyunca öksürüğün geçmedi hem de şiddetli bir şekildeydi. Allaha şükür hiçbirşey olmadı. İnşallah sana da hiçbirşey olmaz merak etme
Semakacan Gulsennnn ben geçen annemlerde öksürüyorum diyoki öksürürken karnını alttan tut bi tanesi 8 aylıkken öksürürken doğurmuş 😂 ahh bu anneler 😀