Kızlar size bi sorum olucak kızım 37+3 de sezeryanla doğdu iğne vurulmamistim solunumdan kuveze kaldı ozaman bu iğneyi vurulanlarin bebegi kuveze girmemişti şimdi yine sezeryanla olucak doğum iğneyi biz mi istiyoruz veya doktormu soyluyo gerekli durumda bilgisi olan varmi