greybrde Edali87 bende cinsiyeti bilmezken tulum aldım netten hep değişime götürdüm allahtan 2 ay önce almıştım sorun çıkarmadılar. Bej gri krem beyaz ancak o renkleri alabilirsiniz şuan 🥰
ATC Edali87 3 ay 15 tane falan al bence ben 20 tane almıştım çok rahat ettim bazı bebekler kakalarını ilk zamanlar hemen çıkarıyor sırtına benim oğlum çıkarmadığı halde bana o kadar yetti
Eylulunannesi-2 Edali87 gri sarı beyaz. Ben gerci böyle takıntlarm olmadıgı için herrenk almstö. Mavide pembede. Kızımın mesela banyo havlular ı mavi :) zıbınları var maviden yine… Yeşil pijamaları var. Pembe elbseleri var
Edali87 Happyasya bende öyle duydum.haklisiniz lansinoh guzelmis emzik içinde 40gun sonra kullan diolar
Happyasya Edali87 evet ilk aydan sonra kullanılmalıymış ama etrafta o kadar lüzumsuz bilgi kirliliği var ki