Edali87 Kizlar arkadaşım e bebek de indirim var çok dedi esimde bakalim dedi. 15hagtalik olduk ama muayene günü gelmediğinden biz cinsiyet öğrenemedik daha bu durumda beyaz renk fln alabilirim yinede sormak istedim sizce hem bu hafta hemde unisex olarak ne almamı onerirsiniz
Dilekcnkn Edali87 Kıyafet yerine diğer ihtiyaçları alabilirsiniz internetten ateş ölçer Bebek deterjanı emzik Biberon banyo havlusu nevresim takımı alt değiştirme örtüsü, ıslak mendil , bez vs
Taze_gebe Edali87 giyim olarak da alabilirsiniz cinsiyet beklemeye gerek yok☺️ Kızsa her şeyi oembe erkekse mavi almayacaksanız bütün renkleri alabilirsiniz benim oğlum olacak yaz bebeği de olacağı için hep yeşil, sarı, krem vs ağırlıklı aldım renkli sevdiğimden yani 😍
nurdane3504 Edali87 unisex olarak zıbın tayt falan da var özellikle hellobaby markası ribanali zibinlar tek renk zıbın ve tulum aldım çok da güzel geldiler kıyafet olarak da o markaya bakabilirsiniz
Mmeelliikkee Edali87 yastık yorgan (nevresimsiz standart ölçü gibi 95*145cm) %50 indirimmiş bende birazdan onu alıcam.. ikili patikli altlar vardı soft tonlar onlardan almıştım indirimi devam ediyor çokta sevdim kumaşını ,birde beyaz çıtçıtlı üstler onlar genelde aynı fiyat ama aradan çıkarabilirsiniz .
Mom789 Zibin,biberon, emzik,kuvet,havlu,battaniye, bornoz,önlük bunları alabilirsiniz benimde herseyim beyaz kiyafetleride oyle bebek cinsiyet farklı doğsa bile değişecek hicbisey yok 😂😂
Edali87 Mom789 mesela zihin 0 3 aylik mi alınmalı bana küçük gözüktü belki hemen buyur bur iki 0 3 aylık 2 4 tanede 3 6 aylikmi alınmalı
Gamzeyuksel Giri veya sarı yeşil renkler tercih ede bilirsin biz hep öyle yapmıştık ögreninceye kadar
Elita Elektronikleri alabilirsiniz havlu müslin gibi kız erkek fark etmeyen ürünleri alabilirsiniz. Ben bugün indirimden küvet setini aldım mesela fikir olur belki 🤷♀️
sukufee01 Elita ne kadar aldiniz kuveti acaba ? Bende a 101 bim onlari kolluyorum aslinda uyguna gelir diye ama e bebekte kac tl bilmiyorum bakmadim.
Mom789 Edali87 0 3 ay 6 tane aldım çabuk büyüyor evet ama günlük değişebilir ishal olur tasar kusar terler değiştiririm diye aldım banada azmi aldım diye şüphe düştü sürekli değiştirebiliriz acaba diye hastaneye götürmek için soruyorsan 3 tane aldım yanıma bide ben aldığımda 6 ₺ falandi ebebekte xok ucuzdu indirimde yine gidersem mağazaya doğurmazsam alirim kesin
balbocegim27 Edali87 ben küveti binden 40 tl ye aldım masrapayla kovasini da a101 den alcam 100 tl ye bile denk gelmiyor e bebek te en uygunu 160 tan başlıyordu sanırsam
Mmeelliikkee Edali87 ikiliydi paket 3-6-9 iki renkten 4 er almış oldum hepsine sıra gelecek zaten inşallah .. ama başka aldıklarımda olduğu için şu kadar yeter diyemem de genelde 3-6 aylık öneriyorlar bebekler çabuk toparlıyor büyüyor . Yeni doğan ve 3 leri az tutarsınız bi kaç ay sonra önden giyebiliyor .
Mmeelliikkee Edali87 [url=https://www.hizliresim.com/dso7fv1][img]https://i.hizliresim.com/dso7fv1.png[/img][/url] [url=https://www.hizliresim.com/8qzwtv1][img]https://i.hizliresim.com/8qzwtv1.png[/img][/url]
Tuba0909 Edali87 Benim kızım olacak ama hep unisex aldım ki aksi bir durum bile olsa erkeğe gidecek şeyler Zıbın, küvet, temizleme pamuğu, banyo araç gereçleri ağız mendili, kundak, battaniye gibi şeyler tercih edebilirsin 😇
Redpepper Diğer ihtiyaçlardan başlayın bence ateş ölçer , telsiz, çöp kovası, küvet vs gibi. Onun dışında beyaz kıyafetler olur veya gri. Ben zaten erkekte mavi renk sevmem o yüzden ben beyaz almıştım herşeyi ilk haftalar.
greybrde Edali87 mağazada online üyelerine özel %40 indirim vardı bende 16. Haftamda öğrendim bayada alışveriş yaptım tüm eksiklerimiz tamam 🥰 tabi bu indirim sadece tekstil için geçerliydi bugün de son gündü
Edali87 greybrde ben sanırım sonraki indirimleri bakicam cunku bugün e bebekte anladimki cinsiyeti bilmem gerek çünkü cikdirio insan kızsa o cici bicileri almak istio erkekse mavişleri
esinaltintaas Edali87 Müslin battaniyelerden alabilirsiniz ortak modeller çok var, zıbın,ateş ölçer,deterjan,emzik, biberon ortak renklerde kıyafetlerde alabilirsiniz sarı,gri renklerde