Yasemin0728 11mrv11 tsh yani tiroid Bi tik yüksek canım gebe kalmak istiyorsan 2.5 in altında olmalı demişti dokturum bana
Yasemin0728 11mrv11 Bide canım benim prolaktin 33 çıkmıştı doktorum bana 1 aylik hap vermişti onu kullandım dostinex diye ismi hemen değerim 1.84 e düşmüştü
afrasil 11mrv11 bildiğim kadarıyla lh , tsh , e2 yüksek, progesteron düşük gibi , prolaktinde bir tık yüksek
11mrv11 Yasemin0728 evet bende bu ay da onu kullandım 2-3 ay önce de 92 ydi benim prolaktin onda da dostinex düşürmüştü. Tsh da düşer mi ki acaba prolaktinim düşünce