Ayseozcan72 3.4 haftalık hamileyim . Az evel lavaboya çıkarken kanamam oldu azıcık çok korkuyorum neden oldu
Cerenn12 Ayseozcan72 canım muhtemelen yerleşme kanamasıdir ama kesinlikle doktora gözük düşük riski olma ihtimali de olabilir. Bende de oldu gittim her ihtimale karşı ilaç yazdı
momlove1 Ayseozcan72 yerlesme kanaması ve normal kanama cok farklıdır kanamanın hıc bir türüde normal sayılmaz hemen doktora gitsen daha saglıklı olur en azından her ihtimale karsı önlem alınır.