34Gizem Merhaba kızlar. Benim 32.haftam bayrama denk geliyor. Çalışamaz raporunu kendi doktorum dışında başka gebe doktoru yazabilir mi? Aranızda böyle bir durum yaşayan var mı? Bilgi verirseniz sevinirim 🌸
Loveme 34Gizem benim 32.haftam bugün mesela ama bana pzartesi gel dedi haftasonu olduğu için doktorum gerçi ben zaten çalışabilir raporu alıcam ama bir doktorunuza sorun çünkü bayramda nöbeti vs olabilir
miniginannesi9 34Gizem yazabilir sıkıntı olmaz, bana da başka doktor yazdı. Özelde devlette herhnagi bı doktor yazabilir
miniginannesi9 34Gizem ama şöyle bişey var, bayramda normal muayene için doktor olur mu hastanelerde. Yoksa sadece kadın doğum acil mi açık olur? Gideceğiniz hastaneyi arayıp bı teyit edin, bayramda muayene yapılıp yapılmayacağını.
Sibelbekler 34Gizem kendi doktorunuza bilgilerinizi atın o hazırlasın zaten sizin yapabileceğiniz birsey yok benimde ultrasonda 31.hafta çıkıyordu doktorum 32.hafta olarak düzenleyip sisteme giriş yaptı e-nabız raporlarımda çıktı bende muhasebeye attım hiç sorun olmadı
34Gizem Loveme eğer başka bir doktordan alma ihtimalim olursa memlekete gideyim diyorum bayramda oradan Bi doktordan alırım dedim ama nasıl olacak bilmiyorum
Ayca0909 34Gizem bence doktoruna sor bayrama denk geliyor de o sana bilgi verir nobetci doktor yazar diye
Kayraninannnesi 34Gizem alabilirsin canım bende bugün 37 de aldım başka doktordan kendi doktorum yoktu
Ygmr15 34Gizem merhaba benim doktorum özel klinikte sgk ile anlasması yok dolayısıyla baska doktora gittim aynı gün hic sorun çıkarmadan çalışamaz raporunu verdi. Sıkıntı olmadi🌸
34Gizem Sibelbekler evet mantıklı ama doktorum seni görmeden yazamam derse ne yaparım bilmiyorum haftaya gideceğim ona da.
archerwoman 34Gizem merhaba ben kendi doktorumdan almadım devlet hastanesine gidip aldım başka doktorlardan
Kayraninannnesi 34Gizem yok ben 32 de çalışabilir raporu aldım 1 ay daha çalışmak için 37 de doğum iznine ayrıldım
Ygmur_18 @34Gizem başka herhangi bir doktordan alabiliyorsunuz diye biliyorum. Çünkü benim doktorum eğer tatile falan gidersen orda ki herhangi bir hastaneden de alabilirsin dedi.