darkblue__ https://imgyukle.com/i/ObilZM Dün ilk idrar ile test yapmistim silik cizgi cikti görünüyor mu bilmiyorum ama.Bugun sabah tekrar yaptim baska bir marka ile cikmadi boyle bisey yasayan var mi arkadaşlar bu testler ne kadar guvenilir .
ZynpOzgn darkblue__ en güvenilir olan kan testi cnm ben 2 kere kaset test yaptım negatif çıktı kan testimde pozitif çıktı bence kan testi yaptır
Meryem310321 darkblue__ var gibi duruyor ama inşallah vardirdir varsa bile yeni olduğu için silik çıkmıştır yinede kan ver daha iyi olur cnm
darkblue__ Mltm88 adetim duzensiz malesef 35. gunde olduğum da olur 23 .gunde de onun icin kestiremiyorum🤦♀️
Meryem310321 darkblue__ inşallah rabbim isteyen herkese nasip etsin inslalah hayırlı haber verirsin cnm
minipanda Markası bebetimesa benim bundan daha koyuydu ama gebelik yoktu kanda 0.100 cıktı yani negatif belki kana geçmiştir idrarda gözükmüyodur daha .
darkblue__ minipanda evet canim soyledigin gebelik testi umarım dogru göstermiştir benim, bugun yaptigim marka ise nova gebelik testi onda cikmadi en iyisi biraz daha bekleyip kan vermek 🙏
minipanda darkblue__ evet bekleyin biraz daha öyle test yapın bazılarında bir hafta önceden cıkıyorken bazılarında degeri 200 deyken bile idrarda cıkmıyor ben burda kaç kişide gördüm öyle olan