dd34_ evet 1 yıl boyunca yedirmedim ben raporla mama aldık bizde 1 yıl sonra tekrar götürdüm doktor 1 yıldan sonra genelde yavaş yavaş başlayın diyoruz dedi çok şükür bitti artık oğlum yoğurt, süt, yumurta ve peynir o ürünlerin hepsini afiyetle yiyor inşallah sizinde geçer ya benim egzamamdan kaynaklı oldu yada sütümden geçti allah biliyor valla işte hamileyken onu yesem ne olur falan yerine doğumdan sonra asıl dikkat etmek gerekiyor çünkü direk etki ediyor bebeğe