Madi
Pestil stok yapmayın. Her bebek farklı. Ben il zamanlar pamuk ıslatıp siliyordum. Dışarda da water wipes kullanıyordum. Eater wpes baya iyi ama türkiyede çok pahalı. Burda sleepy yenidoğan kullandım. En çok ondan memnun kaldım. Uni baby çok ince onu beğenmedim. Prima pure kullandım ama o da kızarık kızarık yaptı kızımda. Normal prima da öyle. Kullanıp stoklamak daha mantıklı. Bir de ilk iki üç ay pamuk ıslatıp kullanmak da daha iyi olabilir.