12+6 haftalık hamileyim aşırı derecede halsizlik var. sabah kalktiktan sonra aksama kadar sürüyor ve nerdeyse bayilacak kadar bazen kendimi ölmek üzere gibi hissediyorum. Bunun geçmesi için ne yiyip içmek lazım? Yada demir ilacına geçince halsizlik gidiyor mu? Sıkıldım bu durumdan enerjim yok 😔