37 +3 günlük hamileyim bu güne kadar ne kilo problemim oldu hamilelikte nede halsizlik sadece kusma sıkıntım vardı ama şimdi kendimi bir halsiz bir bitkin hissediyorum ki anlatamam 😬doğum yaklaştıkça anneler kendilerini dinç hissedermis bilimsel araştırmalar böyle söylüyor ama benim çocuğun doğası da yok halsizlik çok, miskin oğlan ya😁ne bir sanci ne bir ağrı bu nasıl iş anlamadım 😁