_Birmelekannesii_ kızlar testi 13:57 de yaptim 14:02 ye kadar silik bir cizgi çıktı sizce gebelik varmidir adetime 2 gun var daha https://imgyukle.com/i/Obhbzc
Dilekcnkn _Birmelekannesii_ Silik çizgi var canım 5 dk içinde çıkmış galiba sen en iyisi bir kan tahlili ver inşallah hayırlı sonuçlar alırsın