Aynısını bize de söyledi doktorum 20.haftalarımızdan beri 2 li testimiz temiz çıktı zaten tek başına görüldüğünde sorun teşkil etmez demişti. Şu an 33.haftadayız çok azalmış başta daha yoğundu. Muhtemelen doğuma kadar kaybolur Allahın izniyle içinizi ferah tutun bazen sadece doktorun baktığı makinadan ve ince ayardan dolayı bile daha parlak göründüğü oluyormuş veya yerleşme kanaması sırasında bebek kan yutmuş olduğu için görünebiliyormuş. Başka bişey çıkmadıysa bişey olmaz Allahın izniyle. 🙏🙏