Yaprakdokumusever Arkadaşlar sütümü hem sağıp veriyorum hem emziriyorum ama bıraktığım an ağzıyla aramaya devam ediyo karnı doyuyor eminin, dudak tiryakisi mi ne oluyo bu acaba yaşayanlar neler yaptınız
Eski9 Yaprakdokumusever emzik vermeyi deneyebilirsin emme iç güdüleri çok yüksek oluyor yeni doğanların zamanla azalır bol bol emzir cnm ki sütün artsın inşallah
Halaloy7 Yaprakdokumusever seni emzik niyetine kullanıyor. Arkadaşım tam 6 ay çekti bu sorunu. Emzik vermeye çalış emziğe alışırsa seni daha az emer. Yoksa hayatın zindan olur. Kız yerinden kalkamıyordu. Çocuğun uyku kalitesi bile yoktu yani
Yaprakdokumusever Endless44 çok zor bide balık gibi yiyo yiyo doyduğunu anlamıyo fazla geliyo her seferinde içtiği sütü geri kusuyo
Yaprakdokumusever Eski9 mecbur emzik verdimde içim rahat değil zararlı diyolar ama başka çarem yok gerçekten
Yaprakdokumusever Halaloy7 evet sürekli emmek istediği için uykuya geçemiyo hep ağzıyla arayış içinde en son emzik verdim artık 🤷🏻♀️
Happyasya Yaprakdokumusever bu konuda çok fazla yanlış bilgi var. Emzik zaten verilmeli yani bebek emzik yerine parmağını emse daha mı iyi
Eski9 Yaprakdokumusever neyi zararliymis acaba cnm herkes herşeyi çok biliyor mecbur kalınca herşeyi yapıyor insan. Bazı bebeklerde emme refleksi çok güçlü oluyor ve aç olmasalar bile anneyi emmek istiyorlar hobi olarak yani. Kimse kusura bakmasın ama anneyiz diye yedi yirmidort çocuğun başında duramayiz. İşler güçler var evde belkide kardeşler var ilgi bekleyen ee bu sefer mutsuz huzursuz anne eşittir mutsuz bebek cocuklar. Benim kızımda emzik kullandı çünkü oda böyleydi ve kolikti emziği çok seviyordu aglatsamiydim mesela çocuğu emzik vermek yerine. Biraz büyüdükten sonra gündüz sürekli vermedim uykuya geçişlerde kullandık o kadar. Sürekli ağzında olması damak yapısı için uygun olmayabilir evet o zaman sizde biraz büyüdüğünde gece verirsiniz. Bir anne evladı için en doğruyu iyiyi bilir cnm kendini üzme.
Zeyneplena34 Yaprakdokumusever Kim diyor zararli canim o zaman piyasada ne işi var. öyle düşünme seninde bebeğinde rahatligi açısından çok onemli emzik. Hele birde meme tiryakisi olan bebeklerde. Ben ilk kizimda çok zorluk cektim. Birde emzik tutmadi simdi aventin emzigini kullanicam 2. kizima
Yaprakdokumusever Happyasya 🤷🏻♀️ Orası öyle tabiki akrabamızın kızı öyle 6 yaşına kadar parmağını emdi yine emzik daha masum gibi
Yaprakdokumusever Eski9 haklısınız , zararlı diyenlerin bebekleride isteyince napıyolar merak ediyorum. Sürekli yiyip yiyip kusmasındansa emzik daha iyi hem bize de annem kullanmış damağımız gayet normal yani 🤷🏻♀️
Kbraelif_15 Yaprakdokumusever Aynı dert benimde başımda gögsüm sürekli ağzında dursun istiyo emerken uyuyakalıyo gögsümü çektiğim an uyanıyo 🤦♀️
Happyasya Yaprakdokumusever doktorlar en geç iki yaşına kadar kullanılmasında sakınca görmüyor.İlk 6 ay ya da bir sene damaksız olacak şekilde ondan çok emin değilim bi araştırın
Heather Yaprakdokumusever çok normal, hala içerde sanıyor o kendini ilk 3 ay hamileliğin 4. Evresi kabul ediyor. Sling gibi bişeyle kendinize, çıplak teninize yapıştırabilirsiniz. Memeye ihtiyaç duymaz böylece. Ten arıyor olabilir. Ben yatar atletle göğsümde uyuturdum oğlumu.
_imra_1213 Yaprakdokumusever canım bebeğin daha çok küçük ne kadar çok emzirirsen o kadar iyi bebiş sağlıklı olur, şimdi vitamin alıyor senden bırak alsın, en kötüsü memeyi reddetmesin emzirmek çok güzel bir şey bence
elifpusat Yaprakdokumusever Valla benim kızımda öyleydi emzik verdim hiç bir zararını da görmedim aksine yararı oldu uykudan uyanınca emziği verirdim susardi ağlardı emziği verirdim susardi büyük kolaylık anne için emziriyodum doyunca işimi görüyodum o emzigiyle emiyordu oynuyodu oğlum emmesi emzik bı dakika yakamı bırakmadı mememle dans ediyodu emerken şekilden şekle sokuyodu kendini
Yaprakdokumusever elifpusat evet emzik kullananlarda bu rahatlık var gerçekten yolda falan da iyi oluyo dün doktora gittik emzikle çok rahat ettik doktorum da bişey demedi der diye düşünmüştüm