mavi2021
Kesinlikle vurulmalısınız . Ben doktorumun önerisiyle 24 veya 26 hafta olması lazım o civarlarda vuruldum. Yan etkileri var evet ama öyle çok ciddi bir yan etkisi yok. Aksine yararı var bebeğiniz erken doğarsa yenidoğan yoğun bakımında kalma süresini minimuma düşürüyor veya hiç kalmıyor yoğun bakımda. Benim kızım 1 hafta kaldı yoğun bakımda belki iğneyi vurulmasaydım daha fazla kalırdı. Sizin ki bir de çoğul gebelik vurdurmanız lazım .