Hem emziriyorum hem 5 aylık hamileyim , üstelik hicbirsey yemiyorum , kilo düşüşte , vitamin ilacı vs yutamiyorum yemeklerden acayip tiksinme var , ve çok çok afedersiniz bu aralar çok kötü ishalim orda da sıvı kaybı bide kusma da oluyor arada. Şimdi kafama takılan bu aralar böyleyken acaba bebeğim kilo alırmi ? Vitamin ilacı dahi alamıyorum , bu gebeliğim zehir gibi , sizce bı sıkıntı olur mu benimle aynı durumu yaşayan varmı ? Gebeyken emizren varmı ? Doğan bebeğin gelişimi nasildi