27+1 olduk bugün .
2 gecedir yatarken bacaklarıma kramp gırıyo gıbı bı agrıyla uyanıyorum sonra bıraz evın ıcınde dolaşıyorum gecıyor . Yıne sabahları ozellıkle sag elım ve ayaklarım uyuşuyor 1 saat sonra flan gecıyor .
Bir de magazada calsıyorum oturmaya ozen gostersemde genellıkle ayaktayım 2 gundur cok sukur bebegımın hareketlerinı otururken bile hıssedebılıyorum ama karnım sertleşıyor suandada sol tarafımda hafıf agrı var sankı ıcerde ıttırıyor gıbı , umarm anlatabılmısımdır , normalmı sizdede oluyormu bu saydıklarım yazarmısınız rıca etsem