minemom Güzel anneler selam 🙋🏼♀️ bu hafta perşembe günü çatı muayenesi yapılacak ve ciddi anlamda tedirginim, çatı muayenesi olanlar nasıl bir süreçtir, acıyor mu? ne kadar sürüyor bu işlem? bir tecrübelerini yazabilirse çok mutlu olurum😇
Burcuckmk minemom hic bisey hissetmedim canim korkulcak bisey degil kendini rahat birak doktor parmağına jel sürüp bakıyor iliskiye girmek daha hissedilir bisey cati muayenesine gore oyle diyim 😄
Krizantem_ minemom Saniyelik bir acısı var kendimi kasmama ragmen cok az acı hissettim , 1 dk bile sürmüyor. İlişkinin yanında hicbir sey. Doktor zaten jel sürüyor parmaklarına ben ilk girişini hissetmedim bile jelin ıslaklığını hissettim parmaklarını ittirince ufacık acı oldu sakin gözünde büyütme kendini mümkün olduğunca rahat bırak.
DefneninAnnesi07 minemom canım ne kadar rahat olursan okadar rahat geçer.daha çok kendini kasanlar rahatsız olduğunu söylüyor.relax olmaya çalış derin derin nefes alıp ver saniyelik bişey.bi anda olup biter anlamazsın bile 😉
aslihanakin minemom tamamen size bağlı. Rahat olursanız rahat oluyor kendinizi kasarsanız ağrılı oluyor.
paradiseeeeee minemom bence bu soruyu hiç sorma çünkü herkesin acı Eşigi farklı kimi acımıyor diyor kimi çook acıdı diyor kafan karışır. 🤲💙