123456789bahar Bursa1616 34+1de 2500 dü 2 hafta sonra tekrar randevum var sizce tahmini kaç kilo ile doğar çocuklarımız
Bursa1616 yldz_10 maşallah benim 1970 kilo 34+2 yim. Kilo almasını istiyorum birazda olsa. Son iki haftada sadece 150 gram almış
Eylul_naz09 Bursa1616 sıkıntı yapma her bebegın yapısı farklı oluyor.doktorunun ne dedıgı onemlı sonucta.sağlıklı olsunlar da zayıf olsalar da olur
yldz_10 Bursa1616 açıkçası ben öyle özel bir şey yiyip içmiyorum bazen sabah akşam yiyorum meyve falan yani ma haftada 200 gram almış çok şaşırmıştım ben de inşallah sizin bebişiniz de güzel bir kiloyla dünyaya gelir sağlıkla alın kucağınıza ❤️
yldz_10 Bursa1616 düzenli beslenmeye dikkat edin bebeğe kilo aldırqcak şeyler yemeye bakın o zaman alır diye düşünüyorum
yldz_10 123456789bahar bence 3400 belki de biraz üstü Güzel kilo almaya devam ederse öyle olur gibi geliyor bana ❤️ sağlıklı olsun da kilo doğduktan sonra da alır
HaticeeKubraa 34+4 2340 dı haftasıyla uyumlu kiloda problem yok ama boyu kısa 41 cm kalsiyum ağırlıklı beslenmeye başladım sizin boylar ne kadar dı ?
Bursa1616 yldz_10 dikkat ediyorumda 2 haftadır evimde misafir var dinlemiyorum enerji kaybettim baya🤦🏼♀️